Gyakran ismételt kérdések és válaszok

A leggyakrabban felmerülő kérdésekre itt azonnal választ kaphat

Általános

A Symbol Tech Zrt. egy tisztán szoftverfejlesztéssel, azon belül ügyviteli megoldások tervezésével és kivitelezésével, bevezetésével foglalkozó, magyar tulajdonú vállalkozás.

A Symbol Ügyvitel Enterprise a Symbol Tech Zrt. saját tervezésű és fejlesztésű vállalatirányítási rendszere. Ez egy középvállalkozásokat megcélzó, testre szabható, telepítést igénylő (az adatok felett az ügyfél gyakorolja az ellenőrzést) szoftver-rendszer.

A Symbol Tech egy, az Ön cégére szabott, egyedi megoldást szállít. Mi is építőelemeket használunk, de ezen építőelemek nem jól elhatárolt szigetet alkotnak. A modulok sokkal szorosabb integrációban állnak egymással, mint dobozos rendszerek esetén. Emiatt nem beszélhetünk a hagyományos értelemben vett modul választékról. Az alábbi linkre kattintva a fontosabb építőelemekről és a hozzájuk tartozó funkciókról olvashat részletesen.

Ön nem csak megvásárolja a programot. Egy előzetes felmérés során beszéljük meg, hogy milyen rendszert építünk Önnek. Emiatt az Enterprise rendszer nem kipróbálható. Ugyanakkor a felhasználói felületének kényelme kipróbálható dobozos rendszereink DEMO verziójában.

Cégünk a folyamatos fejlesztés egy jelentős részét arra fordítja, hogy az aktuális jogszabályoknak és rendeleteknek megfeleljen a program. Sürgős esetben azonnali szoftver verzió kiadásával is eleget teszünk a törvényi követelményeknek.

Bevezetés

A középkorral együtt véget ért a polihisztorok kora is. Egy kereskedelemmel foglalkozó cégvezető akkor tud helyes döntéseket hozni, ha a saját szakterületével foglalkozik. Az évtizedek alatt felgyülemlett tapasztalatát kamatoztatja és a vállalatirányítási kérdéseket szakértőkkel beszéli meg. Ez a beszélgetés a bevezetés maga. A Symbol Ügyvitel Enterprise egy eszköz, de a rendszer maga a bevezetés során áll össze.

A bevezetés folyamata egy jól kiforrott lépéssorozat, amelyet cégünk több éve folyamatosan pontosít. Erről részletesen itt olvashat:

Bevezetés és bevezetés között sok különbség lehet, de általában három emberrel fognak találkozni cégünktől. Ők levezénylik a teljes bevezetési folyamatot. További emberekre csak akkor van szükség, ha helyszíni fejlesztés történik vagy vezérigazgatói kompetenciákra van szükség a szerződés megkötésekor.

Amennyiben a szükséges építőelemek rendelkezésre állnak, akár egy hónap alatt is bevezethető a Symbol Ügyvitel Enterprise rendszer. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a jól tervezhető, kellő felkészülést is magában foglaló bevezetési ütemterv minimum három hónapos. A rendszerbevezetés során pontosan kell ütemezni a felmérést, a szükséges fejlesztést. De előtte rendelkezésre kell, hogy álljanak a cég vezetői (pénzügyi vezető, készletgazdálkodási vezető, az analitikus, a könyvelő). A rendszer pénzügyi finanszírozása sem egy összegben történik. Ezen tényezők miatt érdemes több időt hagyni a bevezetésre.

A Symbol Ügyvitel Enterprise rendszerek pár milliós beruházással elérhetőek. A beruházás minden esetben magában foglalja a felmérést, bevezetést, oktatást és utánkövetést. Belépő szintű Enterprise rendszerünk 390.000 Ft+ÁFA kedvezményes áron vásárolható meg. Ez azonban funkcionalitását tekintve maximum egy építőelemet tartalmaz az alaprendszerhez képest.

Rendszerünk több pályázaton sikerrel szerepelt. A Symbol Enterprise rendszer tartalmazza azokat a funkciókat, amelyeket a pályázat kiírói célként tűztek ki. A pályázatok megírása minden esetben a pályázó feladata, célszerű ezt egy ezzel foglalkozó cégre bízni. A pályázatíró céget kollégáink támogatni tudják, ha szakmai kérdések merülnek fel.

Terméktámogatás

A terméktámogatás egy, a már megvásárolt programhoz kapcsolódó szolgáltatás, amely az alábbiakat tartalmazza:

  • Ügyfélszolgálati segítség e-mailben: ugyfelszolgalat@symboltech.hu
  • Ügyfélszolgálati segítség telefonon: (1) 445-14-04
  • Jogszabályilag helyes programváltozat elérhetősége
  • Programfrissítések telepítési lehetősége
  • Utánkövetés során közvetlen elérhetőség

A terméktámogatás alapesetben 12 naptári hónap. A program megvásárlásával együtt (az ár tartalmazza) automatikusan életbe lép a 12+ hónap (következő év azonos hónapjának utolsó napjáig) terméktámogatás. A terméktámogatás lejárta előtt három héttel kollégáink automatikusan kiküldik a díjbekérőt, amely a terméktámogatás következő éves díját tartalmazza. Az összeg beérkezése után a terméktámogatás egy évvel meghosszabbodik.

A terméktámogatás mértéke Enterprise rendszerek esetén sávosan változik, a bekerülési árral arányosan százalékosan csökken, mértéke 15-30% között mozog.