Átállás

Hogyan állunk át egy korábbi rendszerről? Mi történik az átállás közben?

Korábbi rendszer

Aki Symbol Ügyvitel Enterprise rendszert választ, általában már találkozott ügyviteli rendszerrel, jelenleg is használ valamilyen megoldást. A jelenlegi megoldás lehet egy ügyviteli rendszer, egy hagyományos számlázó program, egy webes CRM rendszer, egy üzenetkiküldő alkalmazás (pl.: MailMaster), végletes esetben pár Excel állomány. Általában az előzőek valamilyen kombinációja alkotja egy cég aktuális ügyviteli rendszerét. Majdnem ideális esetben előfordul, hogy egy valódi vállalatirányítási rendszert cserélünk annak hiányosságai miatt (a cég fejlődik, de a korábbi ERP rendszer nem tud) vagy pusztán a magas licensz költségek miatt.

A múlt egyszerűsítése

A korábbi rendszer támpontokat ad ahhoz, hogy a cég eddig hogyan működött. Ezek a korábbi működési elvek újrahasznosítása az új rendszerben megkönnyíti a bevezetési folyamatot és lerövidíti a betanulási időszakot. Fontos megjegyezni, hogy cégünk a szoftver-terméken túl a céges folyamatok átalakításában, általában egyszerűsítésében látja a valódi előnyt. Ez a bevezetés valódi magja.

Bevezetés, a központi esemény

Akár átállásról, akár egy új rendszer kiépítéséről van szó, a leghosszabb, központi esemény a bevezetés. A régi iskolák szerint ilyenkor a céget kívülről meg kell ismerni, áttekinteni a legfontosabb lépéseket. Több éves rendszer bevezetési tapasztalataink alapján azonban nem csak felületesen kell megvizsgálni!

Annyira kell érteni a céghez, hogy holnap a CV-nket beadva azonnal munkába is állhassunk.

Kérdések

Több módszert alkalmazunk a cég felmérésekor. Általában kérdezünk. A kérdések az elmúlt évek alatt sokat finomodtak. Ezek idő- és költséghatékonyan tudják vezérelni az eszmecserét.

Eszmecsere

Nem eldöntendő kérdésekre válaszol az ügyfél és nem is kerüljük a teoretikus kérdéseket. Sok kollégánk, sok ügyfélnél, sokáig finomította a kommunikációnak ezt a formáját. Sikerrel!

Saját igények

Az ügyfél sem szorul ki az igényeivel. Természetesen sokat finomíthat a kialakítandó rendszeren a cég is.
Itt van az idő arra, hogy az új rendszerben az álmokat is megvalósítsuk.

Nulladik nap

A szó szerinti átállásnak egy fontos része, amikor a régi rendszert lezárjuk és a benne lévő adatokat áttöltjük. Ezt a lépést többször gyakoroljuk, hogy a nulladik napon már csak végre kelljen hajtani. A vevők, szállítók, szerződések, termékek, azok áraival együtt áttöltésre kerülnek, gyakran Excel fájlokon keresztül, ritkábban közvetlenül a korábbi rendszerből.

A nulladik napon betöltött adatokkal az első napon elkezdünk dolgozni. Lássuk, mi történik akkor!

Symbol Vállalatirányítási rendszer

Igényeljen Tesztrendszert
Kötöttség és költség nélkül!

Minden üzleti folyamatára van megoldásunk!